İki aylık bebeğim ne gece ne gündüz derin uykuya hiç geçemiyor. Memede ya da ayağımda 10-15 dk bazen yarım saat dalıyor. Bıraktığım anda hemen uyanıyor. Gece boyu kucağımda tutmaktan kollarımı hissetmiyorum artık. Eskiden de pek derin dalmazdı ama en azından gece uykusunda bir iki saat yerine yatırdığımda uyurdu son 25 gündür o yerine koyduğum bir iki saate bile hasretim. Var mı bir çözümü olan önerisi olan bizim gibi olan. Çok yoruldum artık uzanıp bir saat BİLe yatmaya çok ihtiyacım Var 🥺