2.5 yaşında oğlum ilk defa saçlarıni kestirdik çok uzun ve kıvırcık di herkes kız diyordu oda etkilendi diye kestirdik ama siması degisti resmen çok üzüldüm sanki kndide mutsuz gibi baktıkça ağlamak geliyor içimden çok üzüldüm içinden hırçın bir çocuk çıktı resmen oysa kestirmeyi kabul etmişti 😔😔