Kızım biraz önce gaz sancısı çekiyordu bende şurup verdim bi kısmını tam yutamadı ağzının kenarından yanağına doğru aktı. Yanağı akan damla şeklinde kızardı hafif şişti bu neden oldu acaba inşallah kalıcı bi iz olmaz ve bu kızarıklığa nemlendirici mi sürsem acaba?