Mavi1453 Ben günde bir kez ılık suyla dikiş yerimi yıkayıp kurulayp tentürdiyot sürüyordum 2 haftaya iyileşti sayılır. Ama iç dikişler asla iylesmiyor 11 ay oldu doğum yapalı afedersin lavaboya bazen gittiğimde hala acıyor rahîm içi ıslak olduğu için iç dikişler zor iyileşiyo maalesef