Falloncarington Hanımlar Oyak ile araba alan var mı sistem nasıl oluyor ? Abim bana araba alacak Oyak ile anlaşmalı diyor, bana hemen verebilir mi ruhsatı ?
Oykubrcn Falloncarington sıfır alacaksanız zaten şu an araba üretimi yok diye biliyorum eşimde ilgileniyor çünkü geçen sene bizde almıştık
gocebebirbayan Falloncarington abiniz kaç yıldır askeri personel ve ne kadarlık araba alacaksınız borçsuz
[silindi] Falloncarington oyank ne oluyo tam olarak?Sadece askeri personel olanlarmi faydalaniuo bundan?
Falloncarington Oykubrcn ondan bahsediyorum ne kadar kalmalı onda borç bittiği an alabilir miyim 120.000 nakit var şuan borçla da almayı düşünmüyorum ama
Oykubrcn Falloncarington bir sene faizsiz veriyor galiba 40 yakın kredi çıkıyor bir sene sonra satıl verir
Falloncarington gocebebirbayan 3 sene oldu fiyatı önemli değil de yani 120 bin lira peşinimiz var geniş bagajlı arıyoruz hasar kaydı vs sorun değil megane 3 arıyoruz
Oykubrcn gocebebirbayan bilmiyorum onu ama yok sanki ikinci elde Oyak fırsatı sıfır da var diye biliyorum
gocebebirbayan Oykubrcn bende öyle biliyorum evet o yüzden sordum aslında doğru mu biliyorum yoksa var mı diye. Çünkü gidip de bir galerici ya da bir şahıs Oyak’la vermez dimi. Ev alırken nasıl işe yarıyor peki bu Oyak bu konuda bilginiz var mı
gocebebirbayan [silindi] Oyak askeri personelin alacağı paradan kesinti yapıp birikiyor canım. Benim eşimden ve arkadaşlarından bu şekilde birikiyor kesinti yapılarak. Bazı anlaşmalı hastanelerde indirim yapıyorlar Oyak olunca. araba alırken ya da ev alırken kullanabiliyorsun. Ama nasıl kullanıyorsun tam olarak bilmiyorum
Saricizgilibeyazev Falloncarington Oyak fırsatı sıfır araçlar için . 2. El araçlara kampanya yapmıyor
Saricizgilibeyazev gocebebirbayan Oyak değil de Eka konut ön birikim fonu diye bir birikim hesabı var askerlere özel , aylık belli bir Miktar para kesiliyor ve yıllık Belirli bir miktarda faiz işliyor ev alacağın zaman bu Bu parayı kullanabilirsin ama ev için indirim yapmıyor oyak değil ama dediğim gibi eka
gocebebirbayan [silindi] ben sadece askeri personellere var diye biliyorum ama bir araştır canım istersen