Kızım eylülde kreşe başladı. Ordaki ortamından, öğrendiklerinden, yediğinden içtiğinden çok memnunum. Ama ah şu hastalık olmasa. 3 kez tekrarlayan ve yaklaşık 1 hafta süren ateşli hastalık yaşadık. Bunum dışında öksürük ve burun akımtısı zaten yeni normali oldu. Biz de hep hastayız. Çok sıkılrım. Ne zaman bünyesi alışacak? Çocuğu kreşe giden anneler sizde durumlar nasıl?