ilkerinannesi Siz boşluğa ne yazmak istersiniz bence Anne olmak zor ama benim sesimi duyunca sevinmesi yeter. ♥️
Mucizemm344 ilkerinannesi anne olmak zor ama kucağıma aldığımda sesimi duyduğunda sakinleşmesi yeter 🥰
cicek10 ilkerinannesi konuşunca gülmesi çok ağlarken kucağımda sakinleşip uyuması uyandığında kapıya bakarak yalandan ağlaması yeter ❤️❤️
Zeyzey2019_ ilkerinannesi anne olmak herşeye rağmen kızımla çok güzel.. Her zorluğu her kolaylığı ile. Allahım tüm anneleri çocuklarına tüm çocukları da annelerine bağışlasın, amin..