birbenbirbebegim Merhaba sevgili anneler. Nasipse haftaya işe başlıcam 1.5 yaşında ki bebeğime annem bakacak İnşallah. Ev işleri, çocuk bakımı gibi işleri nasıl hallediyorsunuz var mı bir püf noktanız. Beni en çok düşündüren konu yemek. Bir de bebeklerinizle kaliteli vakit geçirmek için öneriniz varsa alırım☺️
adastra birbenbirbebegim Benim püf noktam sabah sporu ve zıkkım gibi bir kahve ile güne başlamak. Sonra bir enerji geliyor bir enerji geliyor anlatamam superman gibi herşeyi hallediyorum 😁
adastra birbenbirbebegim Ha bir de buzlukta mantı, lahmacun, köfte, dolma içi, karnıyarık için kızartılmış patlıcan var yemek olmadığında hemen çıkarıp yapıyorum onun dışında pratik yemekler yapıyorum. Sote, makarna, fırın yemekleri vs
ezo3535 Bebeğim 3 aylıkken başladım işe bol bol pratik yemekler yapıyoruz köfte makarna kızartma vs , evde olduğum saatler yemekten çok onunla ilgilenmek istiyorum çünkü . Temizlikte haftasonuna haftasonuna artık ☺️
ezo3535 Mmrryy emmiyordu bebeğim zaten mama yiyordu onda bi sorun yaşamadık , biz 40 günlükten beri rutinler yaptık hep uyku problemimiz de şükürler olsun yok hiç . Kış da olsa her akşam banyo yapıyoruz yarım saat kitap okuyorum yanına uzanıp bi yandan da pışpış açıyorum uyuyor gece de en son 12.30 gibi besliyorum sabah 6 da kalkıyor
Civcivinannesi birbenbirbebegim 19 aylıktan yazıyorum ben pes ettim6 ay ücretsiz izne ayrıldım eğer maddi olarak idare edebilirsem 2 yıl daha alıcam 1yıl çalışabildim ben çok yorucu geçiyor akşamdan yemek yapıyordum eğer yapmadıysam aparatif şeyler yiyordum ama her akşam bebeğimin yemeğini yaptım
ezo3535 Mmrryy bence zaman geçmeden siz de rutinler oluşturun akşamları onu oynatın yorun kucakta tutun erken uyucaktır. Sonrasında yemeğinizi yapıp dinlenmeye fırsatınız kalır en azından
ezo3535 Mmrryy evet ben de memurum öyle bir şansımız yok malesef , günlük 1.5 saat ama keşke olsaydı 🙃
Mmrryy ezo3535 bigün iyi bigün çok huysuz çözemedim bi türlü. Rutin nasıl oluşturucam hiiç bilmiyorum