Arkadaslar bebegim kolik bi bebekti ve hala gaz sancilari oluyor ek gidaya gecicem ama neler lazim nasil bi yol izlemem gerekiyor kabak havuc patates diyen de var yogurt ile basla diyen de var blw yapayim diyorum ama cok bilgim de yok bebek irmigi pirinc unu bebek tarhanasi aldim bu cocuk ac serisi tarif kitaplarini aldim cam rende buharda pisirme aparati aldım yani bebegimde hep ishal kabiz gaz sancısı olunca herseyi bilerek ilerlemek istiyorum yazeiklarimdan aslinda ne kadar kafamin karışık oldugu anlaşılıyor galiba
🙃