Mutluuuumandalina Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık bende 5 saat olmayacağım kaç cc süt gerekir acaba sütüm az çünkü mama gerekir mi hiç bilmiyorum tecrübeli anneler Yardımcı olur musunuz
Dmtklsdnr Mutluuuumandalina bende 5.5 aylıkken bıraktım oğlumu bakıcıya sütüm azdı işe başlayınca gün içinde emzirmediğim için daha da azaldı .Bu yüzden mama -anne sütü verdim.
Wanderlust Mutluuuumandalina 5 aylikken basladim emzirip ise gittim gelene kadar 1 kere sagdigim sutu iciyordu sonraki beslenme saatine ben yetisiyordum. Is yerinde de sagim yaptim oncesinde stok yapmamistim ama sutum cok artti. Siz de zaten ek gidaya gecmissiniz bence 1 sut yeter. Belki sabah kahvalti oglen corba verirse anneniz sonrasinda direk siz emzirip de devam edebilirsiniz. Sutunuz az da olsa uyaninca biraz sut verir sonra kahvalti sonra corba sonrasina siz yetisirsiniz. tek paket sut birakmaniz yeticektir size her sekilde mamaya gerek olucagini sanmiyorum simdiden kolay gelsin
C_E Mutluuuumandalina bebekten bebeğe fark ediyor benim kızım tam 8 aylık sabah uyanınca emiyor üstüne 150 cc anne sütü yada mama içiyor sonrasında 2 3 saati geçmiyor tekrar içmek istiyor
Mutluuuumandalina Wanderlust çok teşekkür ederim ama bir paket süt derken bende stoğum çok az sağım yaptığım zaman 60 cc çıkıyor genelde o kadar yeter mi acaba bilmiyorum yarın görmüş olacağız aslında
Wanderlust Mutluuuumandalina ben de stok yapmamistim 120 hic icmedi, o yuzden sutleri 60/60 birakmistim yeterli olmustu her bebek farklidir o yuzden bir sey diyemem ama 60 icip kahvalti ve corba ogunu yaparsa yeterli olur gelince de siz emzirirsiniz. Hayirli olsun tekrardan kolay gelsin 🌸
Eliftznogr Benimde bebeğim 8 aylık. Sabah ise gitmeden 6 gibi emziriyorm. 8,9 gibi kahvaltı yapıyor. 11 gibi 120,130 cc anne sütü içiyor. 1 gibide ben eve geliyorum. 120 cc yeterli oluyor bize
Mutluuuumandalina Bugün 60 cc bıraktım yarısını anca içmiş ve bir iki kaşık ancak çorba yemiş çok moralim bozuldu belki ilk gün diye ama kayınvalidem başka kaşıkla vermiş falan biberonla almamış resmen 6 saat aç kalmış
Eliftznogr Mutluuuumandalina alisicak bir süre sonra annesi. Benim kızımda biberon almadı kaşıkla verdik döke saca. Sonra alıştırma bardağı aldik biraz onu kullandık sonra tekrar biberon denedik öyle öyle alıştı zamanla.