Prensescik Biraz rahatsızdı ondanmi bilmiyorum eskisi gibi memede çok kalmiyo diliyle itiyo bu sefer mama yapım diyorum ac kalmasın biberonuda istemiyo bildiğin aç kaliyo çok moralim bozuluyo 2.5 aylık buarada
ant331 Prensescik değişik şekillerde emzir. Ayakta gezerek emzirmeyi dene. Ara ara öyle oluyor. Sakin ve sabırlı ol.
Ciglipaf Prensescik atak haftasında olabilir o dönem iştahsız oluyorlar çünkü ben de çareyi gezdirerek emzirmekte bulmuştum
Kbraktk 2 aylığız 8. Atak haftasında olduğumuz için mi bilmiyorum benimki de memeyi itiyor ama ayakta gezdirerek yapıyorum o zaman emiyor