Ada2016 Hanımlar emzirirken covid aşışı olan var mı bi yan etkisi oldu mu. Bebeğim 2aylık. Anne aşı olunca bebekde de antikor oluyor mu, aşı olanlar yardımcı olur musunuz?
IceLady Ada2016 doğumdan 3 ay sonra oldum. Karsıyım aşıya aslında. Eşimde yan etkisni cok agır yasadık. Kısıtlamalar gundemdeydı diye dogumdan 3 ay sonra oldum. Hemşireye danısarak oda 3 ay sonrasi için uygun görmüştü
Ciglipaf Ada2016 ben 2 doz aşımı da hamileyken oldum biontech hiç bir yan etki yaşamadım çok şükür bebeğimde de yaşamadım. 3. Doz açıldığında onu da olacağım
nelmali Ada2016 doğumdan 5 gun sonra falan oldum ilk dozu hem kendi doktoruma hem bebegimin doktoruna sorarak bir sorun da olmadı cok sukur ikinci dozumu olduktan sonra eşim covit geçirdi bizde bir sorun olmadı üstelik odayı falan ayırmadık gun icinde de hep bir aradaydık
Wolverine Ada2016 20 aylık oğlum iki aşımı da oldum hala emziriyorum hiç bir sorun da yaşamadım. İkinci doz asimi da 1 hafta önce oldum.
Mavielif Bende Çarşamba günü ilk doz aşımı oldum ve grip oldum burun akıntısı ağrı sızı var bebeğim 8 aylık oda bi süredir öksürüyordu bebeğe antikor geçtiğine dair araştırmalar var sadece kesin bi kanıt yok