Asel_lena_mom Bebeğim 1 buçuk aylık gaz sorunu 20 günlükken başladı gazını çıkaramıyor zorlanıyor 🥺 uykusunda sıçrıyor ağlamaya başlıyor ve ben kendimi suçlu hissediyorum beslenmeme dikkat ediyorum gaz yapıcı şeyler tüketmiyorum bebeğim benim yüzümden gazlanıyor diye düşünüp emzirme isteği gelmiyor içimden dr Biogania bitkisel gaz damlası verdi oda işe yaramıyor gibi sürekli ağlıyor ona baktıkça bende ağlıyorum 🥺 Bununla nasıl başa çıkacağım bilmiyorum 🙄🙄
Smy16 Asel_lena_mom kendinizi suçlamayın, gaz sadece yediklerinizden olmaz emerken havada yutuyolar ondanda gazlanıyolar, 2. Ay bebegin en gazlı oldugu dönem 3. Aya girerken rahatlıyosunuz merak etmeyin, bu günler geçecek diye teselli edin kendinizi
150421Elis Asel_lena_mom Benimde kizim oyleydi ama kolikti 3. Aydan sonra bitiyor hepsi sadece biraz sabir , ha bide kimyonlu yogurt yiyin siz iyi gelir
Mucizemm344 Asel_lena_mom canım o biogai kullan sakın bırakma.Relactaz damla al benim kızım kolik gazdan fayda etti canım.seni çok iyi anlıyorum masaj yap canım
Ciglipaf Asel_lena_mom bu günler geçecek emin olun 🌸 ben de burda çok gaz postu açtım çaresizlikten o ağladıkça ben de ağladım hiç bitmeyecek sandım canımı sıkarken sütüm azalır diye korktum kolik mi acaba endişesine düştüm ama geçti her bebek gaz sorunu yaşıyor ama az ama çok çünkü onlar daha bilmiyorlar ve bu da sancı oluyor miniklere kendilerini yalnızca ağlayarak ifade ediyorlar 🥰 bizim gaz 3. Haftasında başladı başta nurse başladım ardından bio gai ikisi birlikte devam ettim gaz yapıcılardan uzak durdum masajlar yaptım patikler giydirdim kiraz çekirdekli kemer kullandım ama faydasını gördüm ama görmedim ama bitirmedi en son tohum kimyon aldık aktardan bir çay kaşığı demledim soğuttum sabah akşam bir çay kaşığı içirdim ve sancılarımız her geçen gün azaldı. O kendi pırtını yaptıkça biz resmen ohladık her seferinde 2. Ayda tanemin bıraktım nurse bio gai sadece kimyon içirdim 3. Ayda onu da bıraktım
Asel_lena_mom Smy16 Memeyi tam alıyor aslında ama belki ben farkında olmadan hava yutuyodur 🥺 Gerçekten baya bitkinleşiyorum o kıvranırken bir an önce rahat dönemine geçmek istiyorum ama her dönem farklı bir sorun oluşuyor tam gaz bitti derken bu sefer diş başlıyormuş öyle okumuştum🙄
Asel_lena_mom 150421Elis Kimyon çayı içiyorum Hergün midem bulana bulana ama bebeğim için herşeyi yapıyorum kendimden geçtim artık ama yoğurtla duymadım deneyeceğim🥰
Asel_lena_mom Mucizemm344 Doktor bunu sürekli kullanabilirsin uzun süre demişti ama hala ağlıyor 🙄 belki yeni kullanmaya başladığımız için etkisi tam olmamıştır
Emine12 Benimde oğlum çok gazlıydı ağlama krizlerine giriyordu susturmak ne mümkündü.Biogainın yanında sabsimplex damlada kullandım o bir nebze daha rahatlattı.Doktprumuz şimdi nurse harvys şurup verdi o baya iyi geldi biogai bile gerek kalmadı.Sizde kullanabilirsiniz .
Asel_lena_mom Emine12 Küçük olduğu için şimdilik bynu kullan dedi geçmezse başka yollara başvuracak dedi
Mucizemm344 zeynepbalci canım bilmiyorum biz 2 ay 4 günlüğüz kullanıyoruz 4 5 e kadar dedi eczacı doktorumuza sormadım
Ciglipaf Asel_lena_mom ben de korkuyordum diyordum ilk 6 ay sadece anne sütü ne alaka kimyon çayı küçük bebeğe ama doktora danışmıştım verebilirsin sorun yok demişti siz doktorunuza danışın 🥰🌸
Ada_Deniz Asel_lena_mom kolik bebekler genelde gazlı oluyor ben 1 yaşına kadar çektim Allah yardımcın olsun inş erken geçer sizde biogaia ya aklına gelen her damla denedik faydası olmadı hiç doktor bana kimyon çayı verebilirsin demişti onu ara ara verdim biraz rahatlattı annem de sık sık karnına ayaklarına masaj yapardı öyle rahatlardı kucakta gezdirirdik
Asel_lena_mom Ada_Deniz Bende kucakta gezdiriyorum sırtına masaj yapıyorum o Esnada susuyor yatağa yatırıyorum 1 dk geçmeden kıvranmaya başlayıp kıyameti koparıyor 🙄 kimyonu dr danışacağım çok duyuyorum korktuğum için veremiyorum 🙄
Esoo1984 Asel_lena_mom Canım bizim de sorunumuz,Biogaia damla ben de kullanıyorum,Nurse harveys damla kullan yanında bize çok iyi geldi, Çığlık çığlığa 2-3 saat ağladığını biliyorum,Denemeye değer
Asel_lena_mom Esoo1984 Teşekkür ederim dr danışacağım 🥰 ben çok takıntılıyım birşey olur felan diye çok korkuyorum