Mhmtzym Merhabalar 100×200 boyutunda yatak alıcam. Yeni oda yapıyoruz 13 aylık oğlum. Sizler hangi marka model yatak aldınız ?
merveabla Mhmtzym 100×200 montessori karyola aldık iç yatağını da hibbouxnun nest yatağından aldık aynısı ben de kullanıyorum çok memnunum
Mhmtzym momandad_16 bende Montessori aldım dün geldi bizimki de 😄 İç yatak olarak hangi marka model tercih ettiniz
Tiredmother Bende normal baza yatak aldım 100*200 ama kızlar bende lastikli çarşaf bulamıyorum ona uygun siz nerden aldınız acaba tek kişilik küçük geliyor çift kişilik çok büyük geliyor
Ugurbebek67 Tiredmother nasıl memnunmusunuz? Çocuğunuz kaç yaşında ve be zamandır kullanıyor ? Bende baza yatak almayı düşünüyorum da kenarına korumalıkla beraber
Mhmtzym momandad_16 bende henüz karar veremedim. Bu indirimde almak istiyorum. Annemler kardeşime bambiden en uygun fiyatlı tek kişilik yataktan almışlardı 1 senedir kullanıyor çok memnun. Bizde bambinin çift kişiliğini kullanıyoruz memnunuz. Muhtemelen bambiden alırım 1000 tl falandı
Cookie Bizimki normal baza yatağını bellonadan aldık Cok rahat memnunuz yani Fiyatı 1100 TL diye hatırlıyorum
Ugurbebek67 Cookie bende baza yatak almayı düşünüyorum da memnunmusunuz ? Bebeğiniz kaç yaşında ? Düşme tehlikesi vs. Birşey olur mu acaba ? 🤔
ejcee Mhmtzym Biz direk park beşik aldık 3 yaşından sonra montressori karyolaya geçeriz diye düşünüyorum park beşiğin içine de hibbouxdan dream baby yatağını koyduk tam oldu çok da rahat tavsiye ederim.