semaahmet Elisa_dmr Hemde nasıl adama kalsa her akşam istiyo ama ben çok yoruluyorum iki çocukla diye erkenden yatiyom😁😁😁
Mrvhtp81 Elisa_dmr ay sorma ya hastalık bu yani tabiki asininda yan etkilerini belki seneler sonra görecez o ayrı mesele ama yalan haber o uydurma 😁
3_bebeli_ana Elisa_dmr allah allah gerçek mis o zman bir nevi isteksizlik oluyor demek ki Rabbım yardımcımız olsun bir an önce bitse keşke bu hastalık… kalıcı oluyor diye tv de ki doktor da demişti ben de sanırım 1 1.5 ay önce duymuştum böyle birseyi
Elisa_dmr 3_bebeli_ana malesef o gerçekmiş canım eşimde yaşadım doktor kuzenim de öyle diyince doğrulandı aynen valla bi an önce bitse de rahat bşr nefes aksak artık
Elisa_dmr asliiyorgunn senin adına çok sevindim canım rabbim yavrunu bağışlasın sana kulaktan kulağa gitmiş bir söz o zaman :)
Elisa_dmr Alyaa_43 evet onu da duydum canım aman zaten ülkede çocuk getiripte doğru düzgün bakan mı var canım