Elisa_dmr Selam bayanlar hepinize ikinci defa kovit olmuş bulunmaktayım yaşım daha 22 geçen ay da çok ağır atlatmıştım şimdi de çok korkuyorum bana bişey olur çocuklarım annesiz kalır diye ondan ziyade birde şey duyuyorum korona kısırlık yapıyormuş diye halamın gelini korona olduktan sonra çocuğum olmuyor dedi var mı sizde de böyle bişey duydunuz mu yaşadınız mı
Birkizbirerkekannesiyim Elisa_dmr Bacim korona geleli 2uil oldu,sizin gelin 2uil cocugu olmadgi icin kisirmi dedi kendne ,gunahdir,yillardir bebek bekleyenler var,ben korona oldum,martda ,mayisdada hamile kaldim Cok sukur kisirlik ne
Happygirl8 Elisa_dmr bu aşının kısırlık yapma etkisi olduğunu varsayma nasıl bi korkuysa, menopoza giren annemi bile korkuttu 😵 ilk zamanlar aşı kısırlık yapıyo diye bi süre olmak istememişti 😅
kenankaan Elisa_dmr oturup doktora gideceğine muayene olacağına koronadan kısır olduğunu iddia eden zeka yoksunu insanlara inanmayın Allah aşkına ya.. etrafımda bir sürü korona geçiren insan oldu, hamile kaldılar cocukları da oldu. Ha aşıya da aynısını dediler, 3 doz oldum ve sonuç olarak hamileyim gene doğuracağım şubatta. Vallahi milleti anlamıyorum
Elisa_dmr Birkizbirerkekannesiyim sevindim canım artık bizim millet kulaktan kulağa mı uyduruyorlar bende anlamadım hiç şahitte olmadım öyle bişeye 🤷♀️
Birkizbirerkekannesiyim Elisa_dmr tabiki sacma ya,Kisir kelimesi zaten basli basina hata,Allah verdiyse verir,Korona viz gelir
Elisa_dmr Happygirl8 hahaaa kusura bakmayın güldüm valla 😂bizim millette seviyor korkutmayı zaten koronayla dalga geçen tek ülkeyiz
Elisa_dmr kenankaan maşallah canım sağlıkla kucağına al bana da saçma geldi zaten öyle olsaydı ülke kururdu
Selma-aygun37 Elisa_dmr Normalde pcos var bende olmuyordu kovid geçirdim karantina günüm bitti adet oldum o gün bugündür 1 senedir adet olmadim 3 aylık kızım var çok şükür 🙈 yani bence doğurganlık yapıyo
Elisa_dmr Selma-aygun37 maşallah canım rabbim sana bağışlasın doğrusu ben kısırlık kısmında değilim işin ikinci defadır koronayım geçen ay zor atlattım tekrar oldum bana bişey olursa diye korkuyorum
nur-nr_123 Elisa_dmr dayımın çocuğu 20 senedir olmuyor 2 yılda kısır mı diyor kendine sen takılma hep kulaktan dolma bu laflar
Elisa_dmr nur-nr_123 canım kısır olsam bile iki prensesim var hamdolsun rabbime olmasa da olur o kadar evladı olmayan insan varken benim ne haddime sadece ikinci kez kovitim korkuyorum bana bişey olursa diye geçen ayda ağır atlattım şimdi de