Yeldan Özellikle uykuya dalacakken kolları bacaklarını sanki istemsizce oynatıyor sonra buduruma aglıyor huysuzlasıyor daha ıkı aylık eliyle suratını ciziyor kıpır kıpır ayaklarıyla tekme atıyor elleri hep hareketli bu normal mi sizde de böle oluyormu
Gycl Yeldan evet canım çok normal yavaş yavaş hareketlenmeye başlıyor artık ben esortmaninin içine sokuyordum ellerini hala daha yaparım arada
Arven10 Yeldan yarım kundak yapmayı deneyin iyi oluyor ben de 4 aya kadar Müslin örtüden hafif gevşek yarım kundak yapıyordum çok rahat ediyordu uyurken uyanınca da daha rahat oluyordu
KaSeAy Yeldan Uykuya dalacakken yapıyorsa gaz olabilir. Bnmki de hareketli ama gün içinde uyanıkken gülücük atarken yapıyor. Huzursuz bir şekilde yapıyorsa gazdır
Arven10 Yahyammm Müslin bez ile yaparsanız rahat eder incecik hava geçiriyor sıcakta bunaltmaz miniği
Semra9613 Benim oglumda oyle kendini uyandirip duruyor sıcriyor uykusunda ben muslinle kundak yapiyorum havalr cok sicak icini ince tutuyorum böylelikle uykusu bolünmuyor rahatca uyuyor oneririm 😉
Hacerk Yeldan merhaba ben fermuarlı kundak tulum kullanıyorum hem penye terletmiyor hem de hareket edip kendini uyandırmıyor doğduğundan beri kullanıyorum tavsiye ederim rahat uyur
Narcicegiiii Yeldan bazı bebekler böyle benim bebeğim de öyle hiç durmazdı hatta hiperaktif mi acaba diye doktora sormuştum daha 3-5 aylıkken 😂 normalmiş hareketli bebekler sadece büyüdükçe de sakinleşiyo enerjilerini atacqk başka şeyler oluyor çünkü