Hayris Odası 22-23 derece içine sadece zıbınmı giydirmem gerekiyor yoksa pijamada giydirmelimiyim tecrübeli anneler🧐
Kuzeybabyy Hayris sadece zıbın yeterli yine kontrol edersiniz eğer üşümüşse ince bir pijama altı veya şort giydirebilirsiniz.
laliko35 Hayris ben pijama giydiriyorum terlemiyor 20 dereceye kadar düşürüyoruz geceleri evin derecesini üşümüyor da 😘
nur-nr_123 Hayris 1.7 var cnm bize zıbınla yatıyor bn alalı 1 sene olcak hep zıbın giydiriirm çok memnunum