Emineg35 Oğlum 7 aylık uyurken emzikle uyutuyorum. Ama bir kaç gecedir emzik çıkınca uyanmaya başladı. Nasıl bıraktırabilirim emziği
S_x_w Emineg35 henüz küçük çok anlamayacaktır kaldırın emziği..ağlasa da asla vermeyin başka türlü oyalayın biraz zorlanırsınız ama bir kaç güne unutur diye düşünüyorum
Emineg35 Kuzeybabyy hiç böyle olmazdı. Düşünce zaten uykuya dalmış olurdu. Bazen de kendi alıyordu yakınındaysa. Dün gece mama içmedi bile sadece emziğe ağladı.
Emineg35 S_x_w işte emzik de hayat kurtarıyor bazen oyalanması İçin ama gece kaç kere kalktım sayamadım