Kızlar kızım doğdugunda bimin bezini kullandık çok kötü pisik oldu özel krem karışımı ile geçti pisigi okadar kötüydü sonra sleepy aldik 15 aylık şuan 10 aydır sleepy kullanıyoruz memnunum ama çok aşırı pahalandı gücümüz yetmiyor 6 no kullanıyorum 40 tane sini 60 liraya aldik sok oldum bana bez önerisinde bulunablrmsnz