2cocuk_1anne_ yokbecanim uygulama adı ne biizm kumanda da çok kayboluyor 2 tane indirmiştim olmadı TV miz regal marka
Birkizbirerkekannesiyim hulyaaa-123 varda her telefona uymuyor esimde Xiomi ona uydu mesela bende iphone bana uymadi
Kayram64 hulyaaa-123 4-5 sene öncesi samsung telefon kullanıyordum onda vardı tv için bir uygulama kullanıyordum.. şu an iphone kullanıyorum var mı bi uygulama bilmiyorum ama her marka için vardır heralde diye düşünüyorum