Nesli178 5 aylık bebeğim var bugün temaslı olduğum için hafifte boğaz ağrım olduğu için test yaptırdım pozitif çıktı oğlumun ateşine sürekli baktım 37.1 çıktı en çok 37 civarı seyrediyor oğlumu nasıl korumalıyım ? Not : emzirmiyorum.
bbosphorussss Nesli178 cok gecmis olsun Qllahin izniylw bebeginize gecirmesen atlatirsiniz inşallah. Bol su bolc vitamini. Vucut agrilari icin de magnwzyum iyi geliyor