tospikmomm biraz rahatsızlık yaşadı, bronşiyolit, uzun da sürdü boğazları da acıyordu iştahsızlık problemi oldu baya da uzun sürdü çok fazla yemek seçiyor, herşey yemiyor bu yüzden de moralimiz baya bozuk. Vücudu güçsüz düşüyor hastalıklara açık hale geliyor diye takviye biseyler mi versek diyorduk. Doktor da üstüne böyle deyince bilemedik nasıl yapalım. Yoksa tabiiki mamasını ben yapıyorum hazır birşey vermemeye çalışıyorum ama artık onu da reddediyor