Havvakck benim bebeğim de 4 aylıkken 6 kiloydu ek gıdaya başlatmadı asla gayet iyi demişti. Simdi 26aylik 12bucuk kilo ve gayet normal kilosu. Doktor istediği kadar söylesin 4bucuk aylık bebegin bağırsağı zaten ek gıdayı tolere edecek kadar gelişmemiştir henüz. Su an tek ihtiyacı olan anne sütü veya yoksa formül mama. Olması gereken 6. Ayın tamamen tadimlarla geçmesi ki siz 4bucuk aylık bebek için ek gıda kaç ogun diyorsunuz.