diclekocaman Asel_lena_mom evet mamayı sindiremediği için bizde kaka yaparken zorlanıyoruz acaba bizim ki de bu yüzden olabilir mi ya
Asel_lena_mom diclekocaman Bilmiyorum doktor dışkısından enfeksiyon kapmış olabilir dedi 🤷🏻♀️ Bi görünmede fayda var biz enfeksiyon testi yaptırmıştım . Sizde yaptırabilirsiniz kafanız rahat olur doktor erken fark etmişsin kana karışmadan iyi ki demişti
Prensesinannesi34 diclekocaman bizde bir buçuk aylığz dogdugundan beri burnundanda kusuyo banada garip geliyodu ama alıştım artik doktorda normal demisti
Utkucan diclekocaman mamayı kesip sadece emzirin birde emzirme sonrası kucakta dilçk olarak tutun hem yediği fazla geliyor hemde reflüsü var muhtemelen