18 aylık bir bebeğim var neyaptıysam yemiyor zorla tv açarak püre şeklinde biraz yiyor başka hiçbişe yok emiyor da bu süreç beni çok yıpratıyor herseyi yapıyrm ağzını isteyerek hiç açmıyo kaşık görsün kaçıyor iştah açıcı aldım yok yine düzelmiyor artık büyüdü yemesi lazım bu süreci nasıl atlatacm kızlar yardımcı olacak yokmu 😔