Özel bir şey yapmadım sadece uyku saatlerini kaçırmamasını sağladım tabii bu düzen içinde hep o saatlerde evde olmaya çalıştım doğduğundan beri. Tabii 2 yaş itibariyle esnettik ama şikayetçi değilim birlikte 9 da uyumak valla zor😂
sizin ki 4 aylık henüz çok küçük 6. Ay itibariyle yavaşça düzene girecek.