Oykusmummy sümüksü derken uzayan ip gibi yapış yapış ondan bahsediyorsan anne sutunde bazen oluyor o . Alerji olan net balgam gibi net canım. Yeşil kaka normal kabul ediliyor, mamadN-Usutmekten-anne sütünün yağlı kısmını alamayıp sadece ön sütü nu aldiginda-bakteri oldugund olurmuş. Ama virüs fln olsa kötü koku,bebiste ağlama fln olur