O_mer27 evet kuru oluyor. Genellikle besin alerjisi olabiliyor. Oğlumda da var.. beyaz ekmek yemiyorum tam buğday ekmeği yiyorum. Paketli ürünlerden tüketmiyorum. Pasta börek vs uzak kalıyorum. (Dr tavsiyesi hepsi) vücudunu nemlendiriyorum. Dr umuz sarı kantaron yağı tavsiye etti.. sadece geceleri kullanıyoruz çünkü güneş ışığına maruz kaldığında leke yapabiliyormuş. Çamaşırlarını iki kez yıkıyorum biri granül sabunla (1 tatlı kaşığı kadar) ikincisini sade suyla. 2 günde bir en fazla 3 günde bir duş aldırıyorum. Cildini tam kurulamadan nemlendirici (sarı kantaron yağı) sürüyorum. Ben susam,tahinin alerji yaptığını düşündüğüm için onları da çıkarttım şu anlık hayatımdan. Terletmemeye çalışıyorum terleyince hemen çıkıyor. Örgülü, peluş yelek vs giydirmemeye çalışıyorum hemen tetikliyor alerjiyi. Bunlara dikkat ettiğimde cildi daha iyi oluyor. Birde her banyo da sabun kullanmıyorum. 10 günde bir falan kullanıyorum. Doğal bittim sabunu. Şampuan doğduğundan beri kullanmıyorum sağlıklı bulmadığım için. Aklıma gelenler bunlar. Geçmiş olsun🌼