ilkbahar Sevcanumutbora- ay bilmiyorum ki ben zaten 0 şeker içerim onun dışında bi acılık hissetmiyorum 😄
Uzayiko Sevcanumutbora- tek cezvelisi de var onlarda güzel.çift cezvelisine göre daha ucuz ama ne kadar bilemiyorum şuan
bertn Sevcanumutbora- bana kahveyi sevdiren makina Arçelik telve ve gerçekten çok köpüklü oluyor aşırı memnunum iki hafta oldu alalı günde iki kahve içtiğim oluyor😆
darkcoffee Sevcanumutbora- karaca hatır plus 5 in 1 çay, filtre kahve, sütlü ısıtma, sütlü içecekleri hazırlaması var aynı zamanda kahveyi de bol köpüklü yapıyor tavsiye ederim 👍
Sevcanumutbora- @bertn evet Arçelik gerçekten güzel eşim ofiste kullanıyorlar ama fiyatı biraz pahalı geliyor 🤔
bertn Sevcanumutbora- evet telve olan bile 700 olmuş ama bana da hediye geldi o yüzden ekstra mutluyum 🙂
Hilal481 Deletedmom_36 link nasıl atılıyor bilmiyorum canımda ben karacanın sitesinden almıştım ama Trendyol da filanda var Karaca hatır hüps yaz çıkar
Hilal481 Sevcanumutbora- ben aldığım da daha pahalıydı şuan diğer makinalarla aynı fiyat canım ben ondan ucuz başka makina görmedim