Mervecoban45 Merhaba anneler oğlum 4 aylık dün gece gözü çok çapak yaptı bugün de kızarık ve kısık çapakda biraz var üşüttü ondan olabilir mi
Hohomoromu Mervecoban45 usutmeden olacağını sanmiyorum belki mikro kaptı gözü ılık su pamukla Temizle capaklarini capaklandikca yap doktor bize bu şekilde demişti ara ara yap ılık su temiz pamuk gozlrrini Temizle hafif hafif