Selam kıZlar Mayıs atında doğum yaptım günlerdir göbeğim kaşınıyor bu gün ki baktım kür birikmiş cıkmış ıslak bide iltihap olmuş bide kokuyor şaşırdım oglumu günlerdir kucağımda ayaklarıyla bastırıyor o acı sanıyordum meğer iltihap olmuş herhalde basına gelen varmı n’aptınız