nelmali
Abektas
Evet kesinlikle katılıyorum. Tüyü de çok dökülebilir, mamasını devirebilir, kusabilir, hasta olabilir. Bunların olabileceğini bilmelisiniz. Tuvaletini her gün temizleyeceksiniz, kokabilir. Bunları kabul ediyorsanız sahiplenin.
Tatile gittiğinizde bırakabileceğiniz güvenilir biri var mı mesela.
Kıyafetleriniz tüy olacak illa ki az ya da çok. Evi daha sık süpüreceksiniz. Koltuklarınızı tırmalayabilir. 2 haftada bir tırnaklarını keseceksiniz. Yani bunlar olduğunda hayvana kızmamanız gerekiyor. Hayvanın doğasında olan şeyler bunlar.
2-3 ayda bir aşısı olacak bakımı olacak. Tüy problemi için düzenli tarayabilirsiniz tüylerini. Biz öyle yapıyoruz.
Sevgisi ve çocuğa kattıkları eşsiz.
Hayvan sahiplenmek çok güzel bir duygu.