essea Biliyorum bununla ilgili bir sürü post var ama nevyapacagımı sasırmıs durumdayım . Ek gıdaya başlayalı bir ay oldu . Bebeğim kaşığı görünce ağzını kitliyor . Şarkı söyleye söyleye kandırılp bir iki kaşık tattırıyorum . Zamanla değişen hiçbir şey olmadı . Bir aydır her gün böyle :( benim durumumda olup sonradan düzelen var mi ?En basiti Bebekler muzu genelde sever ama benimki onda bile ağzını kitliyor. Ne yapacağımı şaşırdım . Ne yapmalıyım ?
Eymenmom essea blw yönetimini denediniz mi ? Böyle sorun yaşayanlar genelde blw yöntemi ile çözüm buluyor
Tugkaninannesi essea benim oglumu anlatmissin canim, 9 aylik oldu hala ayni. Muzu daha dogrusu hicbir meyveyi ve yemegi sevmiyor, kasik gorunce agzini kilitliyor. Umarim senin bebegin duzelir.yemeyen bebek cok zor maaleaef
essea xbusrax illa ki yerler ama ilerde iştahsız bebek olacak diye korkuyorum çok yemesin tabi ama en azından ağzını açsın
Elifss 7 bucuk aylik benimde aynı meyve hoc yemiyor yogurt hic yemiyor sdce corba oda zorla gule eglendire oynayarak ziplayark tabi 6. Aydan beri böyle 😓
essea Eymenmom denemedim o da beni korkutuyor küçük olduğu için . Böyle giderse mecbur onu denicem artık
essea Tugkaninannesi gerçekten çok zor . Ek gıda saati gelince strese giriyorum çünkü her gün aynı şey . :/