Emineg35 Kendi yaptığınız yemekleri tuzsuz ama az salçalı yapıp çoğunuza yedirebilirsiniz. Ben şimdiye kadar hiç denemedim ama tuzsuz yapıp az salçalı denesem mi acaba ? Salçasız tuzsuz pürelerde çok nazlanıyoruz. Az salçalı denesem mi
Emineg35 Omom kapya biberden yapacaktım salça. Önceki doktorumuz öyle demişti de denememiştim. Şimdi şehriye çorbası yapacağım 1 çay kaşığı mı koysam tatlı kaşığı mı ? Siz ne kadar koyuyordunuz
Omom Emineg35 kendi salçanızı kullanın o zaman. Ben domates vermiştim çok da alerjiktir bebeğim dokunmadı.
Emineg35 Omom bizde alerji olarak laktoz intoleransı var. Şimdiye kadar hiç alerji olmadı şükür. Organik domates salçası alıp deneyeyim o zaman bi
Omom Emineg35 deneyin deneyin dediğim gibi çay kaşığı ile koyun zaten dokunursa bir daha vermezsiniz. Şifa olsun büyüsün kocaman olsun inşallah
Emineg35 Omom inşallah teyzemiz inşallah. Sağlıkla büyüsün evlatlarımız. Dua et de açılsın boğazı. Öyle zor ki iştahsız bebe