Kızlar sorum başlıkta geçenlerde bi postta gördüm 7 ay boyunca hiç bebeği emmemiş hep biberon almış sonra bi akşam annesi meme teklif etmiş birden tutmuş memeyi ve biberonu bırakmış böyle bir durum yaşayan var mı? Bizim meme reddimiz var biraz biraz aşmaya çalışıyoruz. Sizlerin başına böyle bir durum geldiyse umut olur musunuz yorumlarınızla?