Ayazsrht eşim geçen yıl çok çok ağır geçirmişti ben hamileyken. Üç hafta yataktan çıkamamıştı hastanelik olmuştu. Bu yaz da aşı da oldu. Sanırım hem hastalığı geçirmek hem de aşı olmak sebebiyle antikoru yüksek ki bulaşmadı ona çok şükür. Ama bebeğime bulaştı. Üç gün ateşlendi. İshal oldu. Şimdi iyiyiz şükür. Onuncu gün bugün. Çok çabuk yoruluyorum sadece. Tat ve koku da alamıyorum