Merhaba anneler ❤️ Ben üç buçuk ay once sezaryen doğum yaptım. Dikişimin üstünde göbek kısmında agrim var. Biyerinizi vurursunuz sonradan agrir ya öyle bi agri. Estetikten arkadaşımda karnımda ödem olduğunu sogan suyunun iyi geleceğini eğer içimde yaralar varsa onları geçireceğini söyledi 1 hafta içmemi önerdi . Oğlumu da emziriyorum internetten net bi bilgi bulamadım. Emzirirken Soğan suyunu içsem zararı olur mu 🌸