Tokgozss merhaba benimde oğlum 3 aralıkta 1 yaşında olacak inşallah bende evde kendim yapmayı düşünüyorum hatta bugün parti malzemeleri satan yerden fiyat bilgisi edindim çok aşırıya kaçmak istemediğimden uygun bir şeyler yapmayı düşünüyorum balon, iyi ki doğdun yazılı zincir vs. almayı düşünüyorum sizde öyle yapabilirsiniz maksat anı olması