Mrl-sglm 8 aylık olacağız ek gıdaya başladığımızdan beri kakasının rengi genellikle yeşil. Bu sorun mu acaba? Yeşil yesede yemesede hep yeşil 🤔
ikibabybirmom Mrl-sglm bunu bende merak ediyorum 6 buçuk aylık 5. Ayda başladık ek gıdaya kakası hep yeşil bizimde
ikibabybirmom Mrl-sglm Sağlık ocağında normal dedi doktor önceden sadece anne sütü alıyordu şuan ek gıda alıyor farklı şeyler yiyor ondandir dedi