MrzBaby Anneler merhaba. Bugün 3 gündür sezeryan ile doğum yaptım sütüm çok az yok gibi. Yememi önereceğiniz şeyler nelerdir. Hem süt yapacak hem benim için faydalı.
yigitalpinannesiii MrzBaby medine hurması yeşil soğan kimyonlu bulgur pilavı hoşaf tahin helvası tahin dereotu
A_m_e Ilk zaman özellikle protein ağırlıklı beslenmeniz öneririm. Ekmek arası olsun abur cubur ya da hafif atistirmaliklar cok cok süt yapmıyor boşuna yersiniz ve kilo yapar sadece.sabah öğle akşam düzenli yemek ve evde ne pistiyse tencere yemeği yani tuketmeniz yeterli.baklagiller yeşillikler bol su özellikle bulgur diyor susuyorum .düzenli sağlıklı beslen ve bol bol su …