Kızlar bugün bir tanıdığımdan devlet mama yardımı yapıyormuş bebeklere,eczanelerde satılıyor herkes alabiliyor dedi ben baya şaşırdım dedim herkese verilmiyordur ya da herkese verilse bile tek bir çeşit mama veriliyordur dedim ama öyle değil dediler ben mesela aptamil kullanıyorum gidip aptamil mi alabiliyorum ya da herkes ne kullanıyorsa onu mu alabiliyor öyle bişey olabilir mi ya bana çok mantıksız geldi ama böyle bişey var mı acaba