Oglum 7 aylik oldu hergun her emmeden her yemekten sonra kusuyor 2 ilac denedik gaviscon ve motiliummu neydi o yok yine ayni her taraf batiyor fazlasi desek bu kadar olmaz kilosu normal ama ne zmn kesilecek bunun kusmasi ikk dogdugu zamanlar gazdan dediler 2 kez goturdum gaviscon vermisti daha gitmedim ha bugun kesilir ha yarin kesilir derken kesilmedi varmis onerisi olan ya ustu basi hep kusnuk oluyor yestistireniyorum elbise heleki ek gida donemindeyiz artik iyice yoruldum yikamaktan etmekten