Kuzeytoo 45 günlük bebeğim 1 buçuk saat arayla kakasını yapıyor ama biraz sulu ve sarı her emmeden sonra ya da mamadan sonra yapıyor ve sulu şekilde internette artık kakasını günde 1 ya da 2 kez yapması lazım yazıyor. Ayrıca poposunun orası kızarık ishalden mi kaynaklı? Bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi?
Denizzzzzyldz İshal olmuş bebek. Şuan bizde 20 günlüğüz ishaldi bebek ve böyle köpük köpük, sümüksü bir kıvamı vardı. Kaka testi yapıldı dizanteri olduğunu öğrendik 2 gün önce. Süt alerjisinde de benzer şeyler olabiliyormuş