_yonca_6 Sezaryen doğum yaptım 44 gün oldu. 40 gün az az gelen kanamam 4 gündür çok arttı. Acaba adet mi oldum diye aklımda soru işareti var. Namaz vs. Nasıl yapacağım bilemedim. Başına gelen var mı?
1bussra _yonca_6 benimde 40 gün dönem süresinde bir ara durmuştu bitmişti resmen bir hafta sonra felan aşırı kanama başladı oluyormus öyle 40 dan daha uzun sürebiliyor