kurkmantolumadonna Nasıl bir yol izledi i, oğlum bu gün tam iki yaşına girdi artık bezden kurtulmak istiyorum ama nerden nasıl başlayacağımı bilmiyorum
yildizligece kurkmantolumadonna 1 hafta evde işemedigi yer kalmadi ama sonunda başardik çok şükür ☺ bn en sevdigi hayvanin sesini telime alarm koymustum yarim saatte bir caliyordu bak kedicik seni cagiriyor tuvalet saati diye çok ise yaradi sürekli tuvalet ihtiyaci olsa olmasa sürekli getirdim hijyen kendini temizleme konularindada olabildigim kadar yardimci oldum oluyorum kuzuma😄 size verecegim en buyuk sır sabır 😄🤭
Ebruli101 kurkmantolumadonna İki yaşına girmesi bezi bırakacağı anlamına gelmez , bırakabilecek belirtileri var mı ona bakın 😊 Mesela Benim oğlum 28 aylık hala belirtisi yok
Sarikuzumalp kurkmantolumadonna En başta sizin hazır olmanız lazım. Zor bir süreç beklediği için psikolojik açıdan hazır olmanız lazım. Bizim de bugün 8.günümüz 28 aylık oğlum. 3.günde tam olarak çözdü tuvaleti. Bir kaç gün önceden artık bezimiz çöpe çişimiz tubalete gibi konuşmalar yapıyorduk alışması için. İlk gün yarım saate bir götürdüm tuvalete tabi korktu haliyle. Ama sabırlı olmak lazım yanındayım korkma başarabilirsin yaptıktan sonra işte bu kadar başardın çok kolaymış bak falan diye söyledim. İlk gün tabi üstüne yaptı çoğunlukla. 2.gün 2 kez yaptı sadece üstüne ve 2.gün de tuvalete ben götürdüm 3.gün kendinin söylemesini bekledim gözlemledim ve 3.gün söylemeye başladı kendisi ve hiç yapmadı altına. Sadece sabırlı olun herşeyi bir kenara bırakıp çocuğunuza odaklanın eğer hazır değilse zorlamayın sonra tekrar denersiniz 🥰
Sezenaksukarademir kurkmantolumadonna öncelikle zorlamayın. Benim oğlumun kabızlık sorunu vardı o yüzden erteledik tuvalet eğitimini poposu acıdığı için tuvalete oturmak istemedi 2 yaşında. Kabızlığı çözdük. Ardından çiş yapıyorum dediği her an tuvalete yapalım mı diye sormaya başladım.ikna olması uzun zaman aldı. Ve geçen hafta olur dedi. Bir daha da bez bağlatmak istemedi. Şuan 2 buçuk yaşında saat takibi yaparak götürüyorum. Ara ara da soruyorum. Arada kaçaklar illa ki oluyor. Ve büyük sabır istiyor. Çocuğunuz hazırsa iş kolay. Önce onun hazır olduğunu anlamanız lazım. Uyku öncesi ve uyanında götürebilir. Yapmasa dahi 10 dakika orada oturtabilirsiniz
kurkmantolumadonna yildizligece kendimi hiç hazır hissetmiyorum ama bezletmiyor kendini kırk takla atıyoruz bağlarken
yildizligece kurkmantolumadonna asĺinda bu iyiye işaret artik kurtulmak istiyor bn 3 yasina girerken başlamistim
kurkmantolumadonna Ebruli101 bezi bağlatmak istemiyor tuvaletini yaptıktan sonra pantolonunu cikariyor
Albertosss kurkmantolumadonna kızım 3 yaşında bende Yeni başladım ama harbiden sabır işi günde 839626626378282 kez ziyaret ediyoruz helayı 😂kolaylıklar diliyorum sizede
kurkmantolumadonna Albertosss benim 4 aylık bı bebeğim daha var birazda o yüzden cesaretim kiriliyo cisi geldiği an diğerini uyutuyo olursam ya da emiyo olursa filan diye düşünüyorum ertelesem mi diye de dusunuyorum
Mommqueen kurkmantolumadonna 2,5 yeş ideal bence henüz erken sizin için ben 2 yalta aötım kızzmın altını yapamadı 2,5 da tam öğrendik