Yazannesi1 DurununAnnesi12 Ben Almanyada yaşamıyorum oturum almak için genelde çalışma izni yada vize yada vatandaşlık göstermeniz gerekiyor diye biliyorum. Siz hangi yoldan başvuracaksınız ☺️