Asiaa Ablamda öyleydi asla şekerli birşey vermicem diye bi müddette vermedi tabi ama bunu bitek kendi uyguluyodu çocuk akranlarıyla bir araya geldiginde diğerlerinin ailesi onun gibi değildi malum çok mücadele verdi ama göz göre göre diğerinin elinde görüp cok ağlıyodu ablam gerek kendi yaptığı gerek doğal icerekli şeyler vermeye çalışıyodu ama çocuk işte anlamıyo gördüğünü istiyo e en fazla 3 yaşına kadar kendi delirince vaz geçti çünkü ya çocuğu eve tıkayıp kimseyle arkadaş yapmicak psikolojisini bozucaktı yada şekerli ürünleri kullanacaktı şuan benimkide 10 aylık bende vermem falan deyince benim verdiğim mücadeleyi kumse vermemiştir büyük konuşma ben başaramadım senide görcez der bana