Bebeğim 4 ay 15 günlük yaklaşık bir ay önce meme reddi başladı yavaştan daha sonrasında şiddetlendi. Hiç ağzına almak istemedi. Günlük slingte ten tene temas ve beraber duş alarak bayağı aştık bu durumu derken bebeğim virüs kaptı rsv diye bir virüs ve zatürreye yakalandı bununla beraber giç ememez hale geldi . Bir şekilde biberonla dahi verebilirsem şükrediyorum. Fakat bu durumlar sonrası üzüntüden sütüm azaldı normalde çok fazla sütüm olurdu şu anda sol göğsümden çok az akıyor sağ göğsümden 50 ml falan çıkartabiliyorum. Ama şu anda da bebeğim emmediği için sürüm gittikçe azalıyor sağmaya çalışıyorum günlük 2 defa sağabiliyorum çünkü anca süt birikiyor da zorlaya zorlaya bi 100 ml çıkartabiliyorum. Ne yapabilirim bebeğimi nasıl emmeye geri döndürebilirim nasıl sütümü artırabilirim. Çıkmaza girdim birsürü şey yiyip içiyorum ama çok üzülüyorum muhtemelen bu çok etkiliyor lütfen yardım edin