Kızlar 3. Ayımızdan beri yüzünde sivilce var 5 aylık olduk hala aynı duruyor yanında bir kaç tane daha çıktı mustelanın yüz kremini kullanıyorum geçirmedi doktorumuz bir krem verdi oda geçirmedi sizde böyle bir durum yaşayan var mı ne sürdünüz fikir verin